Տեղեկատվական կենտրոն
Նորություններ

Շարունակվում են համայնքների ղեկավարների հաշվետվությունները 24.02.2014
Մարզպետ Արթուր Նալբանդյանի պահանջով մարզպետարանի վարչությունները, բաժիները որդեգրել են թափանցիկ աշխատաոճի սկզբունքը: Նույն պահանջը ներկայացվում է նաև մարզի համայնքների ղեկավարներին: Թափանցիկ աշխատաոճի կարևոր պայմաններից մեկը կատարված աշխատանքների մասին տեղեկատվության ներկայացումն է հանրությանը:

Հանդիպումները Ոստիկանության ներկայացուցիչների հետ պարբերական բնույթ կկրեն 20.02.2014
Համայնքներում առկա խնդիրներին առավել սերտորեն առնչվելու, դրանց արդյունավետ լուծման նոր ուղիներ փնտրելու, ոստիկանություն-պետական կառավարման հիմնարկ-համայնք փոխհամագործակցությունն առավել ակտիվացնելու և ամրապնդելու նպատակով 2014թ. ընթացքում Ոստիականության Լոռու մարզային վարչությունը պարբերաբար հանդիպումներ կկազմակերպի մարզի համայնքներում:
Փետրվարի 19-ին Երևանի Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ակադեմիական թատրոնում Լոռու մարզպետարանի, Հայ Առաքելական եկեղեցու Գուգարաց թեմի, «Լոռվա ձոր» հայրենակցական միության նախաձեռնությամբ տեղի ունեցավ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 145 և գուսան Սարգիս Զաքարյանի ծննդյան 90-ամյակին նվիրված հանդիսավոր երեկո: Ներկա էին նաև Լոռու մարզպետ Արթուր Նալբանդյանը, մարզպետարանի ներկայացուցիչներ, մտավորականներ, հյուրեր:
Լոռու մարզում ագրոտուրիզմի զարգացման ծրագրի համար Լոռու մարզպետարանը ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒՄ Է` 19.02.2014
Լոռու մարզի գյուղական համայնքներում բնակիչների, տեղական տնտեսությունների, ֆերմերների, փոքր և միջին ձեռներեցների հայտագրում:
Լոռու մարզային փրկարարական վարչությունը՝ Լավագույն տարածքային ստորաբաժանում 18.02.2014
Օրեր առաջ ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության նիստերի դահլիճում տեղի ունեցավ կոլեգիայի ընդլայնված նիստ, որի ընթացքում ամփոփվեցին ԱԻ նախարարության 2013թ. գործունեության արդյունքները։

Վանաձորի թիվ 30 հիմնական դպրոցի աշակերտների հանդիպումը՝ Լոռու մարզպետի հետ 18.02.2014
Վանաձորի թիվ 30 հիմնական դպրոցում արդեն երկրորդ ուսումնական տարին է՝ ԱՄՆ ՄԶԳ ֆինանասական աջակցությամբ «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության կողմից իրականացվում է «Ձեռներեցությունը և քաղաքացիական կրթությունը երիտասարդների շրջանում» ծրագիրը: Վերջինիս շրջանակներում դպրոցի լավագույն աշակերտները մասնակից են դառնում մի շարք կարևոր գործընթացների՝ ուսումնասիրում են «Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության հիմունքներ» առարկան, կազմակերպում սեփական փոքր բիզնեսը, շահույթ ստանում, ձևավորում հասարակական կազմակերպություն, տարբեր դոնորներ ներգրավելով՝ փորձում օգտակար լինել իրենց կրթօջախի համար որևէ կարևոր ծրագրի իրականացմանը: