Պաշտոնական էլ. փոստ

(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)

Տպել

Մարզպետի աշխատակազմ

Կառուցվածք

Մերի Գագիկի Դալլաքյան

Մերի Գագիկի Դալլաքյան

ՀՀ Լոռու մարզպետի աշխատակազմի գլխավոր քարտուղար

էլ. փոստ

(+ 374 322) 4-61-92, ֆաքս` (+ 374 322) 2-28-77 (+ 374 322) 2-32-40

Կենսագրություն

 

Ծնվել է 1986թ. մարտի 3-ին Վանաձոր քաղաքում։
1993-2003թթ. սովորել է Վանաձորի Րաֆֆու անվան թիվ 19 միջնակարգ դպրոցում։
2003-2008թթ. սովորել է Հայաստանի Պետական Տնտեսագիտական Համալսարանում։
2008թ. ապրիլի յոթից աշխատել է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Գլխամասային գրասենյակում՝ վարկային մասնագետ։
2012թ. հունվարից աշխատել է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Վանաձոր մասնաճյուղում՝ որպես առաջատար մասնագետ։
2014թ. հոկտեմբեր ամսից աշխատել է նույն մասնաճյուղում՝ որպես ֆինանսական խորհրդատու։
2016թ. հոկտեմբեր ամսից աշխատել է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Թիվ 83 մասնաճյուղում՝ որպես գլխավոր մասնագետ։
2020թ. սեպտեմբեր ամսից աշխատել է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Թիվ 83 մասնաճյուղում՝ որպես վաճառքի բաժնի պետ։
2021թ. Լոռու մարզպետարանի գլխավոր քարտուղարի սեպտեմբերի 25-ի թիվ 1326 հրամանով նշանակվել է ՀՀ Լոռու մարզպետարանի ֆինանսական և սոցիալ-տնտեսական զարգացման վարչության պետ:
2025թ. ՀՀ վարչապետի հոկտեմբերի 8-ի թիվ 904 - Ա որոշմամբ նշանակվել է ՀՀ Լոռու մարզպետի աշխատակազմի գլխավոր քարտուղար:
Ամուսնացած է, ունի երկու զավակ:

 


 

 

 

                                                                                       

Գործառույթներ / իրավասություններ

 

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՈՆԻ ԱՆՁՆԱԳԻՐ 

 1. ապահովում է Մարզպետարանում քաղաքացիական ծառայության մասին օրենսդրությամբ և այլ իրավական ակտերով անձնակազմի կառավարման հետ կապված գործառույթների իրականացումը.
2. ապահովում է Մարզպետարանում կառուցվածքային, հաստիքային, ինչպես նաև քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անվանացանկի հետ կապված աշխատանքների իրականացումը.
3. ապահովում է Մարզպետարանում քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անձնագրերի, դրանցում փոփոխություններ կատարելու նախագծերի մշակման աշխատանքների իրականացումը, հաստատում է քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անձնագրերը.
4. օրենքով սահմանված կարգով ապահովում է Մարզպետարանում քաղաքացիական ծառայության թափուր պաշտոնները զբաղեցնելու համար անցկացվող մրցույթի աշխատանքները.
5. ապահովում և կազմակերպում է Մարզպետարանի քաղաքացիական ծառայողների վերապատրաստման գործընթացը.
6. ապահովում է Մարզպետարանի բյուջետային միջոցների և միջնաժամկետ ծախսային ծրագրերը սահմանված կարգով իրականացնելու աշխատանքները, հաշվապահական հաշվառում վարելը, ֆինանսական հաշվետվություններ կազմելը.
7. ապահովում է պետական պատվերի շրջանակներում իրականացվող կենտրոնացված գնումների հայտի ձևավորման աշխատանքները.
8. համակարգում է Մարզպետարանի պետական և միջազգային. ծրագրերի իրականացման աշխատանքները.
9. համակարգում է Մարզպետարանի մարդկային ռեսուրսների կառավարման աշխատանքները.
10. համակարգում է Մարզպետարանի ամբողջ փաստաթղթաշրջանառությունը.
11. կազմակերպում է Մարզպետարանում քննարկումների և խորհրդակցությունների անցկացման աշխատանքները.
12. Մարզպետարանում կազմակերպում է գործավարության և տեխնիկական սպասարկման աշխատանքները.
13. ապահովում է Մարզպետարանի ֆինանսատնտեսագիտական գործառույթների իրականացման աշխատանքները և ֆինանսական ռեսուրսների կառավարման աշխատանքները:

 Մարզպետի, մարզպետի տեղակալների, մարզպետի աշխատակազմի
գլխավոր քարտուղարի, մարզպետի խորհրդականի և օգնականի միջև,
ըստ բնագավառների համակարգման, պարտականությունների բաշխում

ՀՀ Լոռու մարզպետի 2025թ. հունվարի 25-ի թիվ 33-Ա որոշման հավելված 1-ի

1) Ֆինանսական հարցեր,

2) Անձնակազմի կառավարում,
3) Իրավաբանական բաժին,
4) Փաստաթղթաշրջանառություն:

 

← Վերադառնալ ցուցակին

Բաժանորդագրում նորություններին

Տեխնիկական դիտողություններն կարող եք ուղարկել կայքի վեբ-մաստերի էլեկտրոնային փոստին: Կայքը պատրաստված է Helix ընկերության կողմից:
Վերջին թարմացումը՝ 2025-11-26 17:54:02